16 december 2009

Tilda med grön klänning

Igår postade jag alla julkort. Kändes skönt att vara en dag i förväg för en gångs skull. Räknade till 7 st handgjorda... lite mer var det förra året. Även om jag inte gjort så många så kommer jag nog sakna att inte få göra mer julkort.


Julpapper från Maja Design.


Stickles är en underbar uppfinning : )


Glittriga snöstjärnor är dekorativt.

Äntligen har snön kommit, nu är det så härligt ljust och vackert ute.
Tack för titten och välkommen åter.
/Susanne


11 kommentarer:

Elzie sa...

Vilket jättegulligt kort. Ja, jag postade mina idag efter jobbet. Blev nästan 3 kartor med frimärken, haha. Har stor släkt!!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Lene sa...

God afton min vän!
Ja du, många julkort är det som ska skickas till familj och vänner. Du sa att du skickar julkort med dina barn, så trevligt för familjen att få ett sånt kort. Jag hoppas min svärdotter skickar ett sånt i år också, hon brukar göra det!
Jag gillar detta kort, undebar layot och visst är de söta de små gyllena snöstjärnor!
ha det gott min vän och var rädd om dig!
kram lene

Petra sa...

Jättefint kort i härliga färger.
Visst är det väl fint ute nu. Som ett JULKORT!
Jag trivs!
Kramar
Petra

Gunilla/Nilla sa...

Säger bara LJUVLIGT LJUVLIGT LJUVLIGT♥!
Vilket kort. Så snygga färger, upplägget är suveränt, läckra detaljer och underbar färgläggning, LOVE!!

Fick faktiskt också för en gångs skulle postat mina kort i tid;=D!!

Ha det gott i snön.
Kram......

Emelie sa...

Är det här en bättre blogg?
Mysig hur som helst =)

Ingela G sa...

Åh jag tänkte precis detsamma idag. Jag kommer sakna julkorten. Lite vemodigt att packa undan julpappren och julstämplarna.
Jättevackert kort!!
Många adventskramar Ingela

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Underbart julkort! Postade mina igår, blev drygt 20 egengjorda! Även jag kommer nog sakna dem lite grand. Men man kan ju göra något då och då, vara ute i god tid... :)

joggemia sa...

Men åh så fint!! Tjatigt jag vet men dina dekorationer är alltid så läckra!! Även jag är så glad över snön...mindre roligt att pendla i sämre väglag men det blir ju så ljust och härligt!

Kram!

Biggan sa...

Hej! Vilken fin ny sida du har, med snöfall!! Underbart fint kort!Du är duktig att få detaljer att bli harmoniska!

Trevlig helg!

Britt-Inger sa...

Snyggt kort du gjort!!! Vem är det som säger att man inte får göra fler julkort??? Det kommer en jul till och fort går det. ;)
Ha det gott!

Anneli sa...

Så ljuvligt julkort så snyggt du har färglagt det. Jag han också få iväg mina julkort i tid. Vi har fått så mycket snö på Öland så det är så vackert ute, hoppas vi får behålla det över julhelgen.

Önskar dig en skön söndag!
Kram Anneli