10 december 2009

Bloggcandy

Jag har passerat 50 000 besökare i min blogg!!!
Det vill jag fira med en liten bloggcandy, i och med det så byter jag även blogg till denna istället.

Det enda du behöver göra för att deltaga i min bloggcandy är att lämna en kommentar.
Vill du lägga ut bilden på din blogg så är det helt ok, men absolut inget du behöver göra.
Tisdag den 15 december drar jag en vinnare som presenteras på kvällen.
Lycka till och välkommen till min nya blogg.

Det du kan vinna är det här;

19 kommentarer:

Helen sa...

Självklart vill jag vara med i din blogcandy!

Elzie sa...

Vad kul att du fått till din nya blogg. Och så klart vill man vara med och tävla. Grattis till alla besök förresten.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

joggemia sa...

Sånt här "godis" vill man ju inte missa chansen på såklart! =) En ny härlig sida...lägger den nya till min blogglista såklart.

Kram!

Gertrud sa...

Klart att jag hoppas på tur. Jag har bytt till din nya fina blogg i min blogglista. Kram Gertrud

Lene sa...

Grattis till så många besökare och grattis till en ny fin blogg!
Så mycket fint man kan vinna, det skulle passa bra hos mig!
Ha det bäst min vän och var rädd om dig!
Kramizar från Lene

Petra sa...

Grattis till dina 50 000 besökare.
Ja, jag vill jättegärna vara med i din blogcandy. Så fina blommor och band. Håller tummarna för en vinst.
Kram
Petra

Anneli sa...

50.000 besökare! Jösses! Men det är ju inte konstigt med allt fint som produceras här! *L*
Är gärna med i din blogcandy!
Trevlig helg!
krAM Anneli

Petra/Paradise sa...

oooh! 50.000! Det var inte illa!! =D
Stort grattis!!!!! *hurra hurra hurra till din blogg idá*

Såklart jag vill vara med på din utlottning!! Vilket mumsigt paket du lottar ut!!! WOOOOOOW!!
Drar en lott och hoppas på att tomten kommer med ett fint paket lagom till jul! =D

Många kramar och du, tusen tack för dina söta ord inne hos mej! *glad*
//Petra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis till 50000!!! Du är superduktig så jag är inte förvånad! Jag vill gärna få chansen till ett sådant yummie godis! Kramar!

Gunilla/Nilla sa...

STORT GRATTIS till dig och din välbesökta blogg. Inte ett dugg konstigt tycker jag. Du som alltid visar och inspirerar med så mycket fint.
Så självklart vill jag vara med och ta en lott.

Ha en härlig helg.
Tro det eller ej men här skiner solen idag, TJOHOOOO!!

Kram♥

Erica sa...

Mums vilket godis!! Självklart vill jag vara med i utlottningen! GRATTIS till 50000 besök!!

Kram, Erica

monica sa...

Stort grattis till dina 50 000 besökare! Snart är du uppe i lika många till ;-)

kram!

Camilla sa...

Hejsan!
Åhhh sååå snygggt!
Vilken förändring du har gjort.
Home make over;)
Och snöar gör det också.
vill man ha snö på julafton så sitter bloggarna säkert:))

GRATTIS till dina besökare Susanne,
Kortet du har gjort är fint och härliga färger och att du gett henne lite extra glitter gör inget.
Jag tar en lott i den långa kön och blundar:)
Kramar Camilla

GREETJE sa...

Congrats with your 50.000 hits.
Hope it will be 100.000 soon:))
Many hugs from Holland

Maria Flink sa...

Du gör så fina saker!
Inte förvånad över antal besökare.
Hälsningar Maria

Unknown sa...

Grattis snart har du 50 till.

Irene sa...

Gratulerer med 50 000 besøkende! Har nå byttet blogadressen din på min favoritt-liste. Vil gjerne være med i trekningen - så mye lekkert det var i den candyen.

hilsen IreneR

Anneli sa...

Ett stort GRATTIS till dina 50 000 besökare, inte konstigt med allt fint som produceras här, det är alltid så kul besöka din blogg man får så mycket inspiration!

Vad kul med en nya blogg, så fint du har fått det. Självklart vill jag vara med i din blogcandy ,jag tar en lott, jag länkar hit!

Kraaaaaaaaaam Anneli

Inger Marie sa...

Så flott blogcandy og 50000 besøkende er jo utrolig bra. Gratulerer så mye!!
Alltid så mye fint å se på i bloggen din vennen :)
Ha en fin dag!
God klem